"Dumnezeule, nu mă lăsa până ce nu voi fi reuşit să iau forma pe care o aştepţi de la mine. Încearcă cum crezi că e mai bine, câtă vreme ai să doreşti, dar nu mă arunca în grămada de fier vechi a sufletelor."

Vrajitoarea din Portobello, Paulo Coelho

marți, 26 iulie 2011

vinul e poezie.....



“ Si vinu-i bun, si hora-mi place,
Iar tu Doamne fa-mi ce vrei
Numa' pustnic nu ma face!
Fa-ma floare alba-n lunca
S-apoi ia-ma si m-arunca
Doamne-ntre femei!

GEORGE COSBUC - Poet, gazetar, conducator de reviste, traducator (1866-1918)



VinPremium.ro promoveaza vinurile romanesti de calitate – selecteaza sortimente deosebite ale micilor si marilor producatori si le ofera la cele mai bune preturi de pe piata. Numai pe VinPremium.ro gasiti vinuri de la Casa Isarescu si numai aici beneficiati de preturi foarte bune la vinurile de la Agricola Stirbey, Casa Girboiu, Nachbil, Wine Princess, Cramele Recas si altii.




3 comentarii:

Mihaela Anghel spunea...

Va multumim pentru participare! O singura mentiune am avea, pentru ca participarea dvs sa fie valida link-ul www.vinpremium.ro trebuie adaugat pe cuvantul "magazin online de vinuri". Dumneavoastra ati pus link pe cuvantul VinPremium acum, schimbati-l cu Magazin online de vinuri premium. Daca aveti intrebari, va rugam sa ne contactati.
Multumim si mult succes!

Echipa VinPremium.ro

Ionel-Stelian spunea...

Buna seara! Ma bucur ca ma ajutati ca participarea mea sa fie valida! Sper ca acum am postat corect!
Va multumesc!

Ionel-Stelian spunea...

http://blog.vinpremium.ro/2011/09/01/castigator-concurs-pentru-bloggeri/