"Dumnezeule, nu mă lăsa până ce nu voi fi reuşit să iau forma pe care o aştepţi de la mine. Încearcă cum crezi că e mai bine, câtă vreme ai să doreşti, dar nu mă arunca în grămada de fier vechi a sufletelor."

Vrajitoarea din Portobello, Paulo Coelho

duminică, 15 aprilie 2012

Cauta. Gandeste. Accepta. Paseste pe urmele Lui

"Unii oameni chiar o duc greu. Altora, doar li se pare. Si unii Si altii insa, ar trebui sa stie ca Omul care a dus-o cel mai greu, cel care a indurat cea mai mare nedreptate este Cel ce o merita cel mai putin: Iisus Hristos. In momentele decisive ale vietii omul ramane singur, fata in fata cu Dumnezeu. Asa a fost si EL, incepand cu gradina singuratatii, Ghetsimani, pana sus pe dealul crucificarii. Drumul Lui spre rastignire poate fi inceputul drumului tau spre eliberare si mantuire. E foarte probabil ca pentru Dumnezeu un om inseamna mai mult decat o galaxie, spunea Lucian Blaga. Ai dovada insemnatatii tale, autentica de aproape 2000 de ani. Ce faci cu ea?"

Marius Badescu – “Comunicat de presa Drumul Crucii” http://drumulcrucii.ro/templates/photoslide.php

Azi am renascut odata cu Invierea Domnului. In urma cu cateva zile ratacind pe strazile unui orasel din Banat, m-am trezit parca intr-o alta lume. Un om plin de sange, inconjurat fiind de soldati romani care il loveau din toate partile, il imbranceau si el continua sa mearga purtand in spate o povara, o cruce de lemn, purta parca si povara pacatelor mele si a celor de langa mine care priveam uimiti…Pentru o clipa m-am oprit si am rememorat momente din viata mea in care am avut mare nevoie de ajutor pentru linistea mea sufleteasca, si nu am regasit-o decat prin El. Atunci, o intrebare m-a readus la realitate: Ce pot face eu pentru El? Il priveam si ma simteam neputincios. Mi-am amintit ca El m-a ajutat sa ma regasesc pe mine insumi. Raspunsul era in mine si acolo se afla si El. L-am privit in ochii si am citit raspunsul la intrebarea mea: Poarta-ma in gand, in inima ta, invie cu Mine an de an, e tot ce poti face!

Oare ce vor face oamenii daca vor fi din nou pusi in situatia sa aleaga de un alt Pontiu Pilat? Tare ma tem ca alegerea va fi aceeasi ca acum 1979 de ani!

Niciun comentariu: