"Dumnezeule, nu mă lăsa până ce nu voi fi reuşit să iau forma pe care o aştepţi de la mine. Încearcă cum crezi că e mai bine, câtă vreme ai să doreşti, dar nu mă arunca în grămada de fier vechi a sufletelor."

Vrajitoarea din Portobello, Paulo Coelho

joi, 14 septembrie 2017

Afrodita, Venus, România



Beneficiind de cateva zile libere la sfarsit de vara si pentru ca nu ajunsesem la mare anul acesta, ne-am decis sa cautam un loc in care sa ne simtim bine. Sotia isi amintise ca ajunsese la acest Hotel Afrodita din Venus prin anul 2006 si ca s-a simtit foarte bine si astfel m-am decis sa caut mai multe impresii despre acest hotel. Placut impresionat si de review-urile acestui hotel, am facut o rezervare pentru o camera dubla pentru 3 nopti pentru o familie de 2 adulti si un copil in perioada 07 - 10.09.2017 cu mic dejun inclus. Dupa un drum de 2 ore si jumatate de la Bucuresti la hotel, am ajuns acolo la ora 13.00. Parcarea are undeva la 30 de locuri, am gasit 2 locuri libere, dar in zona se pot gasi locuri libere pe stradutele adiacente, destul de aproape de hotel, cel putin temporar pana se elibereaza un loc in parcare sau mai aproape de hotel. 
 Cazarea s-a realizat imediat camera fiind libera. Am primit una pe partea dreapta a hotelului cu vedere laterala la mare, parcare si hotelul Turqoise la etajul  5. O priveliste frumoasa de la balcon. E adevarat camerele de pe partea cu gradina  si piscina sunt mai avantajate, au o priveliste cu mult mai frumoasa, dar nu ne-a deranjat nici aceasta. Camera curata cu pat matrimonial si unul extensibil suplimentar pentru copil, cu TV, minibar in care erau ceva bauturi dar din care nu am consumat, baia curata, cu multe prosoape, uscator de par, cabina de dus. 
Pentru ca era vreme frumoasa si eram nerabdatori sa mergem la o baie in mare, ne-am echipat si am coborat in gradina hotelului unde am fost placut surprinsi de cat de frumos este amenajata cu multe flori, gazon, umbrelute, o piscina cu apa de mare si chiar o scena unde seara de seara erau reprezentatii cu invitati surpriza. Plaja hotelului era amenajata cu baldachine si sezlonguri insa iesirea la mare era cu multe pietre, asta fiind un mic impediment, dar am mers la 10 minute pe plaja spre Saturn in zona Europa FM unde erau amenajate atat zone de sezlonguri cat si zone unde se putea sta pe cearceafuri. Un atuu in zona asta este faptul ca exista o parcare si se poate ajunge cu masina mai ales pentru familiile cu copii mici care au de carat multe lucruri la plaja. Apa curata, valuri mici, plaja ideala pentru copii pentru ca se intra lin in apa.
     Dupa-amiaza am servit masa la hotel, in gradina printre flori cu servire ireprosabila si cu mancare foarte buna. E adevarat preturile sunt mai piperate fata de supermarket sau la autoservire, dar am preferat sa mancam aici, ambianta era minunata. 

Seara am iesit la plimbare pe malul marii spre Neptun, am avut ocazia sa vedem si cum se mai prezinta celelalte statiuni Cap Aurora, Jupiter si Neptun. Am ajuns pana la Lacul cu nuferi destul de tarziu pentru ca era deja noapte iar spre surprinderea noastra era o bezna totala, singura care ne incanta era luna de un portocaliu aprins ce se ridica din mare cu fiecare pas care il faceam. Destul de aglomerate statiunile, dar sincer nici una nu ne-a incantat, din pacate in afara gradinilor unor hoteluri care s-au straduit vizibil sa aduca la lumina aceste statiuni, totul este din pacate plin de ierburi inalte, zone de intuneric bezna si asfalt de pe timpuri de mult apuse. Venusul parca este mai atragatoare, posibil pentru ca se vede ca s-a investit mai mult si pentru ca e mai linistita, asta e parerea noastra.
 

Micul dejun la Afrodita a fost ca la un all inclusive, aveai de unde alege indiferent cat de mofturos ai fi, de la legume de tot felul, la creier pane, dovlecel pane, omlete, icre, bruschete cu ardei, ficatei, mezeluri si branzeturi,  fructe cateva feluri, prajituri la fel, cafea buna, sucuri de portocale si visine, ceaiuri. Acesta putea fi servit pana pe la ora 10.00 si era de ajuns  chiar si pentru cei care ajungeau spre final, personalul fiind foarte atent ca nimanui sa nu ii lipseasca nimic. 
 Dimineata mergeam la mare si dupa-amiaza la piscina unde ne bucuram de soare, apa curata si sarata ca in mare, pe sezlong savurand o carafa de vin rosu rece de la restaurantul hotelului.
            Seara de seara se organiza spectacol, noi am participat o singura seara cand a fost invitat printre altii si Mihai Traistariu.


In statiune,  am mers o singura data la Cherhana Razelm unde am servit Storceagul de morun si Saramura de pastrav, pot spune ca a fost o masa de neuitat, gustari foarte bune, ambianta deosebita, personal atent. Ne-am simtit foarte bine, mai ales ca era o masa speciala in ziua de Sf.Ana, sarbatorind si un membru al familiei. 
 
 














  Pentru noi aceasta vacanta a fost una frumoasa, am  simtit ca si in Romania se poate cand managerii hotelurilor se implica pentru ca oamenii care le calca pragul sa se simta minunat si sa isi doreasca sa revina. Parerile pot fi multe, intotdeauna este loc de mai bine e adevarat, insa noi ne-am simtit foarte bine ceea ce va dorim si voua celor care doriti sa incercati o vacanta la Afrodita Venus.


Niciun comentariu: