"Dumnezeule, nu mă lăsa până ce nu voi fi reuşit să iau forma pe care o aştepţi de la mine. Încearcă cum crezi că e mai bine, câtă vreme ai să doreşti, dar nu mă arunca în grămada de fier vechi a sufletelor."

Vrajitoarea din Portobello, Paulo Coelho

luni, 2 mai 2011

vreau o altfel de iubire.....

Astept, pentru ca stiu ca astept dupa acele sentimente reale, nu doar amagire, astept pentru ca in primul rand am respect fata de mine si fata de persoana iubita. Pentru ca si Dumnezeu vrea ca eu sa astept...
Nu vreau o iubire normală. Eu nu pot accepta obişnuitul. Nu vreau să accept orice doar cu gândul că ”merge şi aşa”.Nu vreau amăgire. Nu vreau renunţare. Nu vreau aşa ceva! Nu vreau acea iubire mediocră. Nu vreau să fiu un egoist care să îngrădesc libertatea şi liberul arbitru al celei iubite. Pur şi simplu nu vreau să o leg de ceva ce nu doreşte. Nu vreau să-i omor visele sau personalitatea. Nu vreau să fac cunoştinţă cu ochii ei trişti de atâta compromis. Nu vreau să manipulez. Şi..nu vreau să profit de influenţa pe care o am asupra ei.
Vreau acea iubire. Iubirea care să nu dorească să manipuleze. Iubirea care să nu caute folosul ei. Iubirea care să se dăruiască pe sine însăşi. Iubirea care să poată spună sincer şi deliberat ”mă bucur pentru fericirea ta”, chiar şi atunci când fericirea ei înseamnă tristeţea mea. Vreau să fiu capabil să renunţ la dorinţa mea de a conduce şi de a manipula. Vreau ca dorinţele mele să fie legate de dorinţele ei. Vreau să pot spune fără constrângere: ” Încotro vei merge tu voi merge şi eu, unde vei locui tu, voi locui şi eu; poporul tău va fi poporul meu, şi Dumnezeul tău va fi Dumnezeul meu. Facă-mi Domnul ce o vrea, dar nimic nu mă va despărţi de tine decât moartea!”. Vreau să ajung la desăvârşire. Până atunci…voi căuta să iubesc tot mai mult. Să pot iubi ca Dumnezeu. Şi când iubita mea…voi avea acea iubire…vom merge să atingem neantul! Până atunci… mă pregătesc. Orice lucru îşi are vremea lui.

4 comentarii:

Unknown spunea...

se pare ca asta e drumul...sa ne umplem de iubire pana se va revarsa si o vom putea imparti cu ceilalti, fara sa simtim vreo lipsa :)

Ionel-Stelian spunea...

Laura...ma bucur ca ai inteles care este drumul cel mai potrivit si ca ti-l doresti in viata ta! Cu siguranta vei fi implinita!

gaby_d spunea...

Si tu chiar crezi ca exista acest fel de iubire? :(
Eu cred,..la un moment dat egoismul prezent in noi isi va spune cuvantul si vom face tot cum credem ca ne e NOUA bine, nu celuilalt. Mi se intampla sa iubesc doar temporar asa, fara sa cer nimic in loc, lasand totul pentru celalalt dar tot compomis e si asta..Deci..unde-o fi calea de mijloc..?

Ionel-Stelian spunea...

Gaby calea de mijloc se afla in noi, trebuie doar sa o gasim , sunt convins ca exista.